Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Felélt gödöllői közpénz-milliárdok 2025-05-23 14:33:49 A képviselőtestület tagjai 11 igen szavazattal, valamint 3 tartózkodással fogadták el a 2024-es városi költségvetés zárszámadását
In memoriam Fogarasiné Deák Valéria 2021-09-20 11:30:14 Szeptember 20-án a Fiumei úti sírkert szóróparcellájában vettek végső búcsút a tősgyökeres gödöllői közélet szereplőtől. Nyugodjék békében!
Kovács Barnabás: Hadd oszlassak el egy mítoszt! 2019-08-15 16:47:28 Az Ellenzéki Összefogás Gödöllő 2019 polgármester-jelöltje szerint nem kellenek különleges képességek, hogy valaki jó városvezető legyen. De egész nap a településsel kell foglalkozni
Vécsey László gittet mellékelne a hamutartó mellé 2018-01-29 17:15:38 Kovács Barnabás egy Gémesi Györggyel készült interjúban elhangzott, aki nem hódol be, nem kap semmit mondatra utalva indította el a lavinát
Nem jó a szerepeket keverni 2016-12-10 17:20:02 Interjú Kovács Barnabással és Vörös Istvánnal, akik 26 hónapja voltak riválisai a 26 éve polgármesterként regnáló Gémesi Györgynek